مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان
سرخط خبرها

مهلت حذف انتخاب محل آزمون پیام نور امروز به پایان می‌رسد

  • کد خبر: ۲۸۶۹۸
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
مهلت حذف انتخاب محل آزمون پیام نور امروز به پایان می‌رسد
امروز آخرین مهلت حذف انتخاب محل آزمون برای دانشجویان دانشگاه پیام نور است.
به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به برگزاری آزمون‌های غیرحضوری در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸، امکان حذف انتخاب محل آزمون برای دانشجویان دانشگاه پیام نور که حوزه آزمون خود را در خارج از مرکز اصلی تعیین کرده‌اند تا پایان ۱۲ خرداد ماه سال جاری (روز دوشنبه) ادامه دارد.
با توجه به ارزیابی‌های غیرحضوری، ‎برگزاری کلاس‌های الکترونیک و ارزیابی‌های نهایی توسط استاد مبدا، دانشجویان باید با ورود به سامانه گلستان و از مسیر اعلام شده نسبت به حذف تغییر محل آزمون اقدام کنند.

مراحل حذف محل آزمون در سیستم گلستان
دانشجویان می‌توانند با ورود به سامانه گلستان و از مسیر دانشجو ==> درخواست‌ها ==> انتخاب محل آزمون ==> حذف محل آزمون، نسبت به حذف تغییر محل آزمون اقدام کنند. مبالغ مربوط به تغییر محل آزمون نیز عودت می‌شود.

محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این اولین بار است که آزمون‌های پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می‌شود، گفت: از آنجا که نمی‌دانیم تا زمان برگزاری امتحانات چه تعداد از استان‌ها در وضعیت سفید خواهند بود، امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و استادان دروس برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->